MILLORA DE LES COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES DES DE TOTES LES ÀREES EN EL PAS DE PRIMÀRIA A SECUNDÀRIA. La comprensió i l’expressió escrita. Curs 2011-2012

CONTINGUTS

1. Punts forts i punts febles de l’alumnat de 5è i de 6è de primària i de 1r i 2n d’ESO amb relació a la comprensió lectora i l’expressió escrita des de totes les àrees.
  1. Anàlisi de les proves de 6èi proves PISA per determinar els requeriments sobre comprensió lectora i expressió escrita.
  1. Estratègies de millora per a primària i de recuperació per a secundària des de totes les àrees.
  1. Reflexions i suggeriments per afrontar el repte de llegir en l’era digital

METODOLOGIA

Presentació d’exemples i propostes i experimentació a l’aula amb la finalitat d’impulsar-ne la transferència als centres i la coordinació internivells.

ADREÇAT.Es recomana l’assistència d’una persona de l’equip directiu i una o dues persones del claustre, preferentment de cicle superior de primària i de primer cicle d’ESO.

FORMADORA: Dolors Quinquer

DURADA :mínim 15 hores

CALENDARI:primer dijous de cada mes de les 12,15 a 14.

6 d’octubre de 2011

3 de novembre

1 de desembre

12 de gener