CONVOCATÒRIA TERMINI
CENTRES PARTICIPANTS

Programes Sòcrates

gener-març

L'Oficina de Cooperació Educativa i Científica Internacional és l'encarregada de difondre a Catalunya els programes comunitaris i internacional educatius, i cooperar amb les iniciatives que ofereixen i organitzen intercanvis. L'oficina treballa en quatre eixos. Programes educatius europeus i internacionals, accions educatives europees i internacionals, cooperació amb organismes i informació i difusió.
Comenius 1.1: Base per trobar socis

Escoles Viatgeres

11 d'octubre a 3
de novembre de 2006
(convocatòria 2007)

El Ministeri d'Educació i Ciència ha obert una línia d'ajuts per a alumnes de 5è i 6è de primària per dur a terme les Escoles Viatgeres, una activitat consistent en la realització d'una ruta per part d'un grup d'alumnes.

PECE-MED

gener

Programa euromediterrani de cooperació educativa amb els països del sud de la Mediterrània (PECE-MED).

Té com a objectiu fonamental la millora de la qualitat de l'educació mitjançant: la dinamització de la cooperació i els intercanvis transnacionals entre centres docents, la promoció de la innovació en els mètodes i materials pedagògics...

(Oficina Internacional. Mercè Travé: m.trave@gencat.net )

Agrupaciones de Centros docentes (MEC)

24 de novembre de
2006

Convocatòria d'ajuts per establir agrupacions de centres docents per a la realització i posta en pràctica de projectes comuns.

Projectes i activitats cooperatives

En aquesta secció de la XTEC es dóna a conèixer activitats de participació per al professorat i l'alumnat, experiències i projectes de cooperació. També incorpora experiències innovadores i materials específics procedents d'actuacions i projectes centrats en la difusió i la promoció de les tecnologies de la informació a l'educació.

Pla creat amb l'objectiu de fomentar la cooperació i la pau internacionals a través de l'educació escolar. Les Escoles associades mantenen un viu intercanvi d'informació i activitats: Linguapax, Mediterrani Occidental i Diàleg i Ajuda Nord-Sud. .