Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2005
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per a repassar continguts generals de 4t de primària: llengua, matemàtiques i anglès. Són activitats d'ordenació, identificació, classificació, lectura, sopa de lletres i trencaclosques
Juan Oliete Andreu 2002
Projecte d'activitats JClic per a la lectura comprensiva en llengua castellana a partir de quatre històries molt curtes: La festa del gat, Totnegre i totcolor, El conill fredolic i L'ase i la vaca. Són activitats de lectura, ordenació, compleció i relació.
Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2004
Projecte d'activitats JClic per practicar la comprensió lectora en llengua castellana a partir de la lectura d'un conte. Són activitats de relació, compleció, sopes de lletres, endevinalles i mots encreuats que també tracten altres aspectes de la llengua com són els substantius, adjectius, verbs, sinònims i antònims.
Francisco Daniel Sánchez Vázquez 2005
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per conèixer dotze personatges del Quixot. Són activitats de lectura, reconeixement, identificació, associació, mots encreuats i trencaclosques. Consta de 32 activitats.
Actividades comprensión lectora
Juan Manuel García Fernández 2000
Projecte d'activitats JClic per a millorar la comprensió lectora mitjançant la lectura de cinc històries curtes. La tipologia d'activitats és la mateixa per cada història: lectura del conte, ordenació de frases, discriminació entre veritat o mentida, relació paraula-significat, cerca de paraules en un text i una sopa de lletres i resolució d'un trencaclosques.
Juan José Mateo Molina 2008
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per practicar els següents tipus de paraules: substantius, adjectius, articles, possessius i demostratius. Són activitats de lectura, identificació, compleció, classificació i relació.
Esmorzar: energia per treballar
David Beltrán Dumont i M. Núria Torrents Gallés 2000
Projecte d'activitats que pren el tema de l'esmorzar com a centre d'interès per estimular la lectura i plantejar exercicis de comprensió de textos. A la vegada, intenta que els nostres nens i nenes tinguin uns bons hàbits alimentaris i que vegin la necessitat de fer un bon esmorzar.
Bernardita Muñoz Chereau 2005
Projecte d'activitats JClic per a treballar diferents aspectes de la llengua castellana. Les activitats estan classificades en quatre blocs: Llegim un conte,
Pablo Amaya Tarazona 2005
Projecte d'activitats JClic per practicar la lectoescriptura en llengua castellana a partir del poema "El renacuajo paseador" d'en Rafael Pombo. Són activitats que es troben dividides en set blocs: audició del poema, lectura del poema, trencaclosques d'escenes, compleció d'un text, personatges, ordenació d'un text i Rafael Pombo.
Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2005
Projecte d'activitats JClic per practicar alguns aspectes de gramàtica i ortografia de la llengua castellana. Són exercicis que treballen els subtantius, el gènere i el nombre i l'ordre alfabètic a través d'activitats de lectura, compleció, audició, escriptura, sopes de lletres i mots encreuats.
Inrutas, un conte sobre la participació
Adriana Castells Gallart 2008
Projecte d'activitats JClic que des de la lectura del conte "Inrutas" de Josep Alfons Arnau (que trobem abans de fer les activitats que es proposen),els nens i nenes poden reflexionar sobre la participació i la possibilitat que tots tenim de construir un món més just, participatiu i solidari.
Toni Miquel Mollà 2000
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana al voltant del romanç de Rosaflorida. Les activitats estan distribuïdes en quatre blocs: en els tres primers es treballen les parts en què s'ha dividit el romanç i al darrer hi ha un resum i activitats sobre la història sencera.
Rafael Rodríguez Martín 2001
Projecte d'activitats JClic per practicar l'ortografia en llengua castellana. Són activitats que giren al voltant de la discriminació auditiva i visual, la memorització i l'escriptura de paraules i frases.
Manuel Catalán 2001
Projecte d'activitats JClic per practicar l'accentuació en llengua castellana. Les activitats es presenten en un sol bloc de treball que inclou exercicis al voltant de les paraules agudes, planes i esdrúixoles.
Míriam Castillo Castillo 2003
Projecte d'activitats JClic per practicar l'ús d'alguns grups consonàntics del castellà: gl, tl, fl, cl, pl,bl, gr, tr, fr... Són activitats de relació, compleció, escriptura i lectura. Consta de 17 activitats.
Javier Redrado Marín 2001
Projecte d'activitats JClic de llengua castellana distribuïdes en sis blocs d'activitats. Els quatre primers blocs estan adreçats a la pràctica de la puntuació, ortografia, gramàtica i les síl·labes. Els dos blocs finals giren a l'entorn de l'adjectiu i el nom
Juan José Mateo Molina 2000
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana que giren al voltant de tres eixos de treball: Sil·labes i diftongs, Síl·labes tòniques i àtones i Paraules agudes, planes i esdrúixoles. Són activitats de relació, escriptura, trencaclosques i sopes de lletres.
Catalina Homar Florit, Ferran Casbas , Francisca Giner i Margalida Pons 2006
Projecte d'activitats JClic per treballar l'alfabet i l'ordre alfabètic de les paraules. Té dos nivells de dificultat. Consta de 38 activitats.
Claudia Lovrincevich 2001
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per practicar l'ús de les síl·labes ga, go, gu a partir dels noms d'animals com a centre d'interès. Són activitats de relació, ordenació, compleció, sopes de lletres, trencaclosques, ordre alfabètic, contraris i diminutius.
Daniel María López Arroyo i Pascual Colón 1998
Projecte d'activitats JClic per practicar els següents aspectes de l'ortografia castellana: majúscules, so Z, so J, MP/MB,-D final, so B, homòfons, signes de puntuació, R/RR, junts i separats, regles ortogràfiques, so K, so G, Y/LL i ús del diccionari.
Míriam Castillo Castillo 2005
Projecte d'activitats JClic per practicar la comprensió lectora en llengua castellana a partir de la faula "El viento y el sol". Són activitats variades d' ordenació,sopes de lletres, trencaclosques, antònims, adjectius i verbs.
Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2006
Projecte d'activitats JClic per practicar diferents aspectes de la ortografia en llengua castellana. Les activitats estan agrupades en quatre blocs: Verbs acabats en -bir i -vir; Paraules que comencen per bus-, bur-, bu-; Verbs acabats en -ger i -gir i Repàs.
Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2005
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana on es treballen les sis primeres unitats del llibre de text de l'editorial Anaya pel que fa a ortografia, gramàtica i lèxic i s'afegeixen altres dos unitats de comprensió lectora.
Virgilio Gonzales Alzamora 2006
Projecte d'activitats JClic sobre els diferents tipus de substantius en llengua castellana: comú, propi, concret, individual, col·lectiu i gentilici. Són activitats d'identificació, compleció, escriptura, sopes de lletres i trencaclosques.[+]
Rafael Rodríguez Martín 2001
Projecte d'activitats JClic per practicar els prefixes en llengua castellana. Les activitats estan organitzades en tres blocs on es treballen els prefixes: auto-, porta-, tele-; des-, in- (1); des-, in-(2).
Maria Elena Abalo 2003
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per practicar la separació de síl·labes i l'ordre alfabètic. Són activitats d'ordenació i escriptura. Consta de 33 activitats.
Francisco García-Pozuelo Díaz i Juana Rello Serrano 2006
Projecte d'activitats JClic per practicar l'accentuació de les paraules agudes, planes i esdrúixoles en llengua castellana. S'inclouen, també, activitats d'avaluació. Conté 26 activitats.
Rafael Rodríguez Martín 2001
Projecte d'activitats JClic per a practicar els sinònims i antònims en llengua castellana. Les activitats estan distribuïdes en cinc sèries i a cadascuna es desenvolupen exercicis de relació i ordenació.
Lenguaje 4º, sílabas y acentos
Alberto Alonso Gómez 2005
Projecte d'activitats JClic per practicar diferents aspectes de la gramàtica castellana. Es troben agrupades en tres paquets d'activitats: Síl·laba, diftong, hiatus; Síl·labes tòniques i àtones; Paraules agudes, planes i esdrúixoles.
José Pedro Roda Martínez 2001
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per a l'estimulació del llenguatge. Es troben classificades en vint paquets d'activitats variades: ortografia bàsica, contraris, sinònims i antònims, mots diferents, comprensió lectora, problemes de raonament, nocions temporals, associacions i endevinalles, seqüències temporals, rimes, fonemes, comparacions, definicions, ordre alfabètic, descripció, mesos de l'any, dies de la setmana, absurds, text i endevinalles.
David Pérez (Associació Cultura Tretze) 2006
Projecte d'activitats JClic per practicar aspectes de la llengua castellana com són l'adjectiu, el gènere, els verbs en present i la comprensió lectora.Són activitats d'ordenació,compleció, relació i mots encreuats.
Juana Rello Serrano 2004
Projecte d'activitats JClic per practicar la comprensió lectora en llengua castellana. Són activitats basades en endevinalles, trencaclosques i sopes de lletres. Inclou un exercici d'avaluació. Conté 300 activitats.
Aurelio Salvador Baselga 2001
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per practicar l'ordre alfabètic. Són activitats que estan agrupades en nou blocs que presenten una dificultat progressiva: Llenar huecos, Ordenar letras, En el centro, Ordenar palabras (muy fácil), Ordenar palabras (dificultad media), Ordenar palabras (difícil) i Entretenimientos.
Juan Carlos Rodríguez Lorenzo 2003
Projecte d'activitats JClic per a reforçar la lectoescriptura. Conté activitats distribuïdes en quatre blocs de treball i seqüenciades des de nivells inicials fins als superiors. Són activitats de discriminació auditiva i visual, associació d'imatges, fonemes, síl·labes, paraules i escriptura de paraules i comprensió de textos.
Estela Rodríguez 2001
Projecte d'activitats JClic en llengua castellana per reconèixer el grup consonàntic "cl" i practicar la seva escriptura. Són activitats d'associacions, trencaclosques, mots encreuats i sopes de lletres.
ordenació, relació paraula-dibuix i reconeixement de síl·labes i sons.