Quadern de comprensió lectora D. Peripècies en un hotel
Català Agràs, Glòria; Català Agràs, Mireia; [col·laboradora] 2005
L'objectiu d'aquests quaderns és enfrontar l'infant individualment amb el text per tal que sigui ell o ella qui realitza l'esforç intel·lectual necessari per elaborar-ne el significat i per resoldre, de la millor manera de què és capaç, les activitats que se li proposen.
Quadern de comprensió lectora A. Les joguines
Català Agràs, Glòria; Català Agràs, Mireia; [col·laboradora] 2004
L'objectiu d'aquests quaderns és enfrontar l'infant individualment amb el text per tal que sigui ell o ella qui realitza l'esforç intel·lectual necessari per elaborar-ne el significat i per resoldre, de la millor manera de què és capaç, les activitats que se li proposen.
Quadern de comprensió lectora B. El safari dels animals
Català Agràs, Glòria; Català Agràs, Mireia; [col·laboradora] 2004
L'objectiu d'aquests quaderns és enfrontar l'infant individualment amb el text per tal que sigui ell o ella qui realitza l'esforç intel·lectual necessari per elaborar-ne el significat i per resoldre, de la millor manera de què és capaç, les activitats que se li proposen.
Quadern de comprensió lectora C. Ratolins en perill
Català Agràs, Glòria; Català Agràs, Mireia; [col·laboradora] 2005
L'objectiu d'aquests quaderns és enfrontar l'infant individualment amb el text per tal que sigui ell o ella qui realitza l'esforç intel·lectual necessari per elaborar-ne el significat i per resoldre, de la millor manera de què és capaç, les activitats que se li proposen.[
Arnáiz, Pilar; Carreras, Gemma; Gómez, Fefa; Vila, Rosa M.; Martínez, David; [il·lustrador] 2005
Es tracta d'un material que pretén oferir un conjunt d'activitats i propostes didàctiques per facilitar l'aprenentatge de la llengua catalana. Pot ser útil per a l'alumnat estranger que s'acaba d'incorporar al nostre sistema educatiu, però també per a la resta d'alumnes per tal d'iniciar, reforçar o ampliar-ne els coneixements de català.
Avaluació de la comprensió lectora. Proves ACL
Català, G.; Català, M.; Molina, E. 1996
L'alumnat entén el que llegeix?. En el procés d'ensenyament i aprenentatge la comprensió lectora és la bossa essencial per a una correcta integració dels coneixements. Aquest llibre està adreçat als professionals de l'ensenyament preocupats per millorar la comprensió lectora de l'alumnat, ofereix instruments d'avaluació fiables i de fàcil utilització.
Quadern de comprensió lectora F. Dies
de llibertat
Quadern de comprensió lectora E.
Bonifaci, l'inventor
Quaderno de comprensión lectora C.
Quaderno de comprensión lectora D.
Cues de llengua 7. Editorial Text
Cues de llengua 8. Editorial Text
Cues de llengua 9. Editorial Text
Cues de llengua 10. Editorial Text
Cues de llengua 11. Editorial Text
Cues de llengua 12. Editorial Text
Cues de lengua castellana 7. Editorial
Text
Cues de lengua castellana 8. Editorial
Text
Cues de lengua castellana 9. Editorial
Text
Cues de lengua castellana 10. Editorial
Text
Cues de lengua castellana 11. Editorial
Text
Cues de lengua castellana 12. Editorial
Text
Els Reis dígrafs 1. Editorial Nadal
Els Reis dígrafs 2. Editorial Nadal
Els Reis dígrafs 3. Editorial Nadal
Els Reis dígrafs 4. Editorial Nadal
Els Reis dígrafs 5. Editorial Nadal
Els Reis dígrafs 6. Editorial Nadal
Els Reis dígrafs 7. Editorial Nadal
Quadern d'eficàcia lectora. Blau.
Editorial Text-La Galera
Per llegir millor 3. Editorial Edebé
Per llegir millor 4. Editorial Edebé
Quadern de comprensió lectora A.
Editorial Baula
Quadern de comprensió lectora B.
Editorial Baula
Escoltem. Parlem. escrivim 1. Editorial
Salvatella
Escoltem. Parlem. escrivim 2. Editorial
Salvatella
Escoltem. Parlem. escrivim 31.
Editorial Salvatella
Llengua catalana 2. CM. Quadern
d'activitats. Editorial Cruïlla
Llengua catalana 3. CM. Quadern
d'activitats. Editorial Cruïlla
Llengua catalana 5. CM. Quadern
d'activitats. Editorial Cruïlla