QUARTA TROBADA D’EQUIPS DE MEDIACIÓ
DELS INSTITUTS DE SABADELL

 

Marta Griful

OBJECTIUS DE LA TROBADA

I, de ben segur, que l’objectiu més important de la tasca de la mediació és aportar una mica de llum on el regne de les tenebres campa al llarg i ampla d’una relació. Perquè la mediació és com una llum que ens permet tornar a veure el sentit comú i la lucidesa.

En els centres docents s'ha treballat sempre per millorar la convivència, però en els darrers anys s'ha creat en els instituts un servei per enfortir la cultura del diàleg, el respecte, i la pau. Estem parlant del SERVEI DE MEDIACIÓ.

Per QUARTA vegada, l'alumnat dels instituts de Sabadell que forma part d'aquest servei, es retroba al Casal Pere Quart.

Aquesta trobada servirà per compartir experiènciesi els aspectes positius i dificultats que comporta el treball en equip.

PROGRAMA
09:00 -
11:00

-Benvinguda i presentació de la jornada
-Jocs de coneixença
-Treball per grups: “Principals problemes que trobem en la mediació”
11:00 – 11:30 - Esmorzar
11:30 - 13:00 
- Posada en comú dels diferents grups
- Treball en grup:”10 estratègies que porten a l’èxit en la mediació”
A càrrec d’Albert Serrat. Formador i expert en dinàmiques de grup.

Lloc: Casal Pere Quart - Rambla, 69 - Sabadell
Dia: 9 de maig de 2012
No hi ha foscor, per gran que sigui, que una espelma no pugui il·luminar

Veure fotos

Veure vídeos

Instituts participants:
INS Agustí Serra
INS Arraona
INS Escola Industrial
INS Les Termes
INS Joan Oliver
INS Ribot i Serra
INS Vallès

 

Recursos en línia


Programa de convivència i mediació escolar

Moodle mediació

ISS
Instituts de Secundària de Sabadell
CRP del Vallès Occidental I - Sabadell - S. Quirze del Vallès
Curs 2011-2012