VI JORNADA ESPORTIVA INTERCENTRES

El passat 13 de juny es va celebrar a la zona esportiva de Coll Favà de Sant Cugat la V Jornada esportiva, organitzada pel Grup de Treball de mestres de primària de Sant Cugat. Van participar-hi 150 alumnes de les escoles: CEIP Collserola, CEIP La Floresta, CEIP Gerbert d'Orlhach i CEIP , CEIP Joan Maragall

Es van proposar 8 activitats diferents: Atletisme, rugbi, volei, fútbol, aeròbic, orientació, bàsquet, tennis.

Els organitzadors volen també agrair els diversos col.laboradors, la seva valuosa ajuda: OMET, Poliesportiu de Coll Favà, Federació de curses d'orientació, Rugbi Sant Cugat, Federació catalana de tennis, Federacio catalana de bàsquet, ICE de la UAB, CRP de Sant Cugat, i Regidoria d'esport de l'Ajuntament de Sant Cugat.

curs 2006/07