Centre de Recursos Pedagògics- Sant Cugat del Vallès
3a TROBADA D'EDUCACIÓ FÍSICA DE SANT CUGAT DEL VALLÈS: COOPEREM JUGANT

El Grup de treball de professorat d'educació física ha organitzat la tercera trobada. L'objectiu va ser el de reunir alumnes de diferents escoles i mostrar-los com cooperant entre ells, poden conèixe's i passar-ho bé plegats.

La trobada va tenir lloc amb l'alumnat, nens i nenes, de 6è de primària dels CEIPs Pi d'En Xandri, Jaume Ferran i Clua i Collserola de Sant Cugat, i del CEIP Bellaterra, de Bellaterra. Van Participar al voltant de 200 alumnes.

Va constar de diferents espais de jocs esportius: xanques, aeròbic, korfbol, frisbis, rugbi, golf, atletisme, acrobàcies,hoquei... amb la participació del professorat d'educació física dels centres i d'altres monitors i col·laboradors; i un espai d'esport adaptat amb monitors de l'ONCE.

Aquesta activitat es va celebrar, el 4 de juny de 2004, a les Instal·lacions Esportives Municipals de Coll Favà.

iTir de javelinana
Tir de javelina

Atletisme

Postures