Centre de Recursos Pedagògics- Sant Cugat del Vallès
2ª TROBADA D'EDUCACIÓ FÍSICA DE SANT CUGAT DEL VALLÈS: COOPEREM JUGANT

Continuant amb la tradició iniciada el curs passat, el Grup de treball de professorat d'educació física ha organitzat aquesta segona trobada. L'objectiu va ser el de reunir alumnes de diferents escoles i mostrar-los com cooperant entre ells, poden conèixe's i passar-ho bé plegats. Per això el lema de la trobada és el de Cooperem jugant.
La trobada va tenir lloc amb l'alumnat, nens i nenes, de 4t de primària dels CEIPs Pi d'En Xandri, Jaume Ferran i Clua i Joan Maragall, de Sant Cugat, i del CEIP Bellaterra, de Bellaterra. Van participar al voltant de 200 alumnes.
Va constà de diferents espais de jocs esportius: xanques, aeròbic, korfbol, frisbis, rugbi, golf, atletisme, acrobàcies i hoquei, amb la particiapció del professorat d'educació física dels centres i d'altres monitors i col·laborados; i un espai d'esport adaptat amb monitors de l'ONCE.
Aquesta activitat va tenir lloc el divendres, 6 de juny de 2003, a les Instal·lacions Esportives Municipals de Coll Favà.