# XTEC. Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació

Diversitat i NEE Tallers Creació de materials DNEE

Imatge taller creacaio materials

Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Propostes

XIII - Tallers Creació de materials DNEE
Dia 29 de juny de 2011
En aquest taller es vol fer un recull de problemes matemàtics multinivell sobre aspectes de la vida quotidiana que permetin l'aprenentatge dels conceptes matemàtics bàsics
Les etiquetes RFID són una tecnologia que permet que marcar els objectes i utilitzar-los per treballar a amb l'ordinador.
Les activitats d'atenció i concentració són eines per treballar les habilitats cognitives prèvies a molts dels aprenentatges curriculars que proposem als alumnes dia a dia.
El Dancepad és un perifèric que es pot fer anar amb els peus o ales mans i així treballar la psicomotricitat, la coordinació i l’orientació a l’espai.
La proposta és elaborar petits textos per trebalalr la comprensió lectora referits a la vida quotidiana ( revistes de propaganda, tikets de menjador, tikets de metro , tren..). Agafarem com a referència la pàgina Orientación Andujar.
Aquest any hem format un grup de treball en el CREDA i hem creat un jclic un jclic basat en les aptituds psicolingüístiques que avalua l'ITPA (Test Illinois d'Aptituds Psicolingüístiques)
En aquest taller és realitzarà una narració de titelles que integra recursos plàstics i digitals. En moure les titelles el contingut de la pantalla variarà en funció de la història
Volem aprofitar el nou format de curs Moodle per infantil i cicle inicial de primària.
El meu institud està dins l'Educat 1x1 i intento adaptar els llibres de text digitals. Crec que aquest és un tema actual, confictiu i que cal resoldre.

Enllaços d'interès