# XTEC. Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació

Diversitat i NEE Tallers Creació de materials DNEE

Imatge taller creacaio materials

Aquí trobareu els materials específics per alumnat amb NEE creats pels professionals en jornades de treball col·laboratiu.

Propostes

XII - Tallers Creació de materials DNEE
Dia 29 de juny de 2010
Inscripció oberta fins el dia 19 de juny
Aneu a cada taller per veure el lloc, el treball a realitzar i fer l'inscripció
Realització de contes sonors o presentacions, per a ser utilitzats amb el teclat, PDI, tauleta digitalitzadora o alfombra de vall.
El programa FACIL ens pemet incorporar biblioteques que relacionen un so amb una imatge i un text. Amb les imatges dels codis QR podem enlleçar vídeo que capturarem del Google Maps i l'Street View. Amb tot això treballarem el coneixment de l'entorn amb les rutes d'autorcar del nostre alumnat.
Es tracta fer làmines multimèdia que es poden imprimir i texturitzar i en tocant-les puguin produir una reacció a l'ordinador.

Preparem un cançoner infantil adaptat que podrem cantar amb el Karaoke Ultrastart ballar amb el Dancepad.

Amb el JClic farem activiats d'escoltar i reproduir, identificar visual i auditivament, fer associacions, memoritzar i també activitats de joc per treballar les trevades.
Els cucs de seda per l'educació infantil. Aplicació didàctica interdisciplinar adreçada a l'alumnat de NEE per poder-la treballar amb la Pissarra Digital Interactiva.

Tallers ISAAAC 2010

Enllaços d'interès