SATI EEE SATI EEE
Popostes Taller 1
Proposta

LLENGUA

Objectius a treballar
  • Recončixer auditivament la cadčncia final de les paruales.
  • Aplicar prŕcticament la cadčncia a rodolins, dites i poemes.
Continguts a treballar
  • Discriminació auditiva
  • Mempňria auditiva
  • Cadčncies
Temŕtiques específiques de les activitats
Paraules monosíl.labes, bisíl.labes i trisíl.libes amb la mateixa cadčncia (no es parteix d'un centre d'inerés, sinó del vocabulari bŕsic).

Activitats a paper que es poden fer en una versió informŕtica
  • Associar dibuix-so amb un altre que tingui la mateixa cadčncia.
  • Classificar dibuixos donat una cadčncia determinada.
  • Identificar les paraules o dibuixos que tenen la mateixa cadčncia.
  • Identificar la paraula o dibuix que no segueix la mateixa cadčncia.
  • Acabar rodolins escollint l'opció vŕlida entre vŕries.
  • Reconstruir un poema a partir dels versos donats per la seva cadčncia.
Finalitat de les activitats
  • Recončixer auditivament les cadčncies de paraules, rodolins, dites i poesies per tal d'afavorir la discriminació i memňria auditiva a la parla.
  • Treballar les cadčncies per facilitar la melodia a la parla.
A qui van dirigides les activitats
Nens i nenes amb transtorns de l'audició, del llenguatge i la parla.

Aportació elaborada per:
    Maria del Valle Álvarez
    Victňria Sierra
    Elena Turon
    Rosa Vila
Logopedes del CREDA Cormarques-1 (Vallčs Oriental)