<< tornar index teclat

2.    Opcions de configuració del teclat en el Windows

El teclat és el perifèric estàndard per introduir el text a l’ordinador i el seu funcionament és més complicat del que sembla a primera vista.

A més de les dificultats de localització de les lletres inclou mecanismes com els de repetició automàtica o les combinacions de tecles que requereixen un cert aprenentatge i control motriu. parts teclat

Configuració del teclat des del tauler de control

La configuració del teclat inclou tant la distribució de les lletres i els símbols especials, que depèn de l’idioma del Windows i del teclat, com de la velocitat de resposta que es guarda en el registre del Windows i es controla a través del tauler de control i de les opcions d’accessibilitat.

Instal·lació del les opcions d’accessibilitat

Per  instal·lar les opcions d’accessibilitat cal anar al  Tauler de control | Supressió de programes | Instal·lació del Windows (pot demanar el disc original del Windows).

<< tornar index teclat