![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Fonoll, J. (2004)
Plantilles de word que configuren la interfície del Word per evitar massa estímuls i facilitar la feina per a diferents usuaris, per cicles o etapes educatives o per usuaris particulars com els alumnes nouvinguts.
La versió 4, incorpora la plantilla AdaptaMates que són un conjunt d'eines integrades que faciliten a l'alumne la realització d'activitats relacionades amb el càlcul i la resolució de problemes.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
MA MATEMÀTIC | ||||
MA1 NOMBRES I CÀLCUL | ||||
MA1.03 Decidir el mètode adequat de càlcul (mental, algorismes, mitjans tecnològics...) davant d'una situació donada i aplicar-lo de manera eficient. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
MA2 RESOLUCIÓ DE PROBLEMES | ||||
MA2.05 Planificar i utilitzar estratègies per afrontar situacions problemàtiques mostrant seguretat i confiança en les capacitats pròpies. | ||||
MA2.05.03 Resoldre problemes d'una, dues o més etapes de càlcul en contextos quotidians. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
MA2.05.08 Comprendre l'enunciat d'un problema: distingir allò que es coneix d'allò que es desconeix, diferenciar la informació útil de la supèrflua... | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TI TEC. INF. I COM. (TIC) | ||||
TI2 EL SISTEMA OPERATIU | ![]() ![]() ![]() ![]() |