![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Miranda, E.; Fonoll, J. (2000)
Fitxes de treball per l'aprenentatge de la lecto-escriptura adequades als joves i adolescents analfabets o neolectors ja siguin del país o estrangers. Parteixen de la idea que el processador de text i les altres eines informàtiques poden facilitar la preparació de materials i proporcionen una segona oportunitat als alumnes que han fracassat amb els mètodes tradicionals.
Es presenten diverses tasques a fer:
-Seqüenciació dels aprenentatges a realitzar.
-Disseny dels exercicis a preparar
-Confecció dels documents, plantilles ,...
-Preparació de les documentacions amb les instruccions i orientacions educatives
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ![]() ![]() ![]() ![]() |