![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Calvet, M.P.; Senante, L.; de la Peña, E. (2004)
El Petit Escriptor ha estat concebut i utilitzat com un recurs per llegir, escriure, modificar, completar, il·lustrar... contes i relats.
Les propostes que es presenten en aquesta adaptació permeten posar el programa a l'abast de gran part de l'alumnat amb NEE per treballar un ampli ventall de continguts curriculars entorn de:
-Discriminació auditiva i anàlisi dels sons
-Memòria auditiva
-L'articulació dels fonemes
-Oposicions fonològiques
Totes les activitats segueixen una mateixa estructura de presentació:
1. La portada amb el títol de l'activitat i els continguts que es treballen.
2. La programació de l'activitat, amb continguts / objectius.
3. Un seguit de pàgines d'activitats d'ensenyament / aprenentatge.
4. Activitats d'avaluació.
Per començar, cal engegar el Petit Escriptor i obrir els exercicis.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ![]() ![]() ![]() ![]() |