![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Orellana, B. (2003)
El Calidoscopi és una eina de creació lúdica, apta per a qualsevol tipus d'usuari. Els resultats moltes vegades són imprevisibles, però sempre espectaculars i inciten a passar una bona estona dibuixant i observant.
És una eina de treball creatiu d'utilitat a l'aula d'informàtica de les escoles de primària o secundària, però el que de debò fa que aquest programa sigui una molt bona aplicació didàctica són els resultats obtinguts amb nois i noies amb necessitats educatives especials. Petits moviments amb el ratolí es multipliquen, en diverses zones de dibuix, a partir de diferents eixos simètrics.
EA EDUCACIÓ ARTÍSTICA | ||||
EA2 EXPRESSIÓ ARTÍSTICA | ||||
EA2.07 Expressar plàsticament idees i sentiments tot utilitzant tècniques diverses. | ||||
EA2.07.03 Experimentar i treballar amb diferents tècniques (aquarel·la, oli, modelatge, collage). | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
MA MATEMÀTIC | ||||
MA4 GEOMETRIA | ||||
MA4.12 Emprar el coneixement de les formes i relacions geomètriques per descriure i resoldre situacions quotidianes que ho requereixen. | ||||
MA4.12.02 Conèixer les nocions i el vocabulari bàsic de la geometria. Formes: característiques i vocabulari. Relacions: perpendicularitat, paral·lelisme, simetria. Posicions: punts i sistemes de referència. | ![]() ![]() ![]() ![]() |