![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Vila, M.; Vilardell, R. (2003)
Activitats de comprensió i expressió oral i escrita a partir d'un conte en dos formats que es complementen.
L'alumne veu i escolta el conte i va descobrint el seu sentit, interaccionant amb diversos elements i codis comunicatius.
Una narració a través de l'Infograf a la qual es troben fotos i imatges SPC de cada element sensible. Un paquet Clic en el qual es realitzen diferents activitats.
En conjunt un material força complert i que es pot dur a terme en varies sessions de treball.
Existeix un altre conte amb les mateixes activitats anomenat "El cotxe espatllat".
Altres títols la mateixa col.lecció, que utilitzen alternativament aplicacions força conegudes (Clic, Infograf i PowerPoint) són: El lleó i el ratolí, Quin gust tenen els núvols? i, El peixet petit.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ||||
CL2.07.03 Treure profit de les imatges i d'altres indicis que acompanyen un text o fer servir la imaginació quan en manquen, per assegurar-ne més la interpretació. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ||||
CL3.10.02 Controlar el procés d'escriure per assegurar millor la correcta escriptura de les paraules:mantenir l'atenció, dubtar davant l'ortografia de determinades paraules, saber què fer quan s'ha comès un error, consultar… | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TI TEC. INF. I COM. (TIC) | ||||
TI4 ÚS DE PROGRAMES BÀSICS | ![]() ![]() ![]() ![]() |