![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Coordinació: Estruch, G. (2002)
Es tracta de diferents materials multi-nivell per a estudiar el concepte de l'aigua dins un marc que potencií les actituds de l'estalvi i el bon ús en una filosofia de respecte i cura del medi ambient. Són cinc presentacions Power Point amb abundants fotografies, animacions i so.
El cicle de l'aigua
Explica amb imatges i animacions d'on ve l'aigua, per on passa, per a què la fem servir i què són les depuradores.
L'aigua i jo
Treballa el vocabulari relacionat amb els llocs per on passa una gota d'aigua: el cel, el llac i el mar
Estalviem l'aigua
Muntatge de diapositives per sensibilitzar de la necessitat d'estalviar l'aigua, així com consells concrets de com fer-ho
La Xip i el Xap
Conte de dues gotes d'aigua que viatgen fins al mar pel camí dels peixos i el de les papallones.
Problemes d'anar a la font
La història d'en Joan i la Maria i els problemes que tenen amb els càntirs.
MA MATEMÀTIC | ||||
MA2 RESOLUCIÓ DE PROBLEMES | ||||
MA2.08 Integrar els coneixements matemàtics amb els d'altres matèries per comprendre i resoldre situacions. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TC TECNOCIENTIFIC | ||||
TC4 MEDI AMBIENT | ||||
TC4.09 Comprendre com interactuen els éssers vius entre ells i amb el medi, i valorar l'impacte de l'acció humana sobre la natura. | ||||
TC4.09.02 Ser capaç de determinar algunes accions positives adreçades a la preservació de l'entorn més immediat. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TC4.09.05 Analitzar un ecosistema, els seus components i les interrelacions que s'hi estableixen. | ![]() ![]() ![]() ![]() |