![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Ginabreda, G.; Gàmez, E.; Loras, A.; Rodriguez, E. (2004)
Paquet d'activitats Clic que treballa la discriminació auditiva de paraules semblants en la seva pronúncia i escriptura, però diferents en un fonema.
Vocabulari treballat: casa / capa, sopa / copa, font / pont, fruita / truita, boca / foca / oca, gerra / terra.
Proposen una seqüència progressiva per a cadascuna de les paraules amb les següents activitats:
Elaboració de trencaclosques d'imatges en què s'introdueix la paraula escrita i la seva pronúncia (13 activitats).
Reconèixer la paraula pronunciada i escollir la imatge a què es refereix (4 activitats).
Exercicis de trobar la parella reforçats amb el so de la paraula corresponent (2 activitats).
Activitats finals de reconeixement de paraules associant la seva grafia amb la imatge corresponent.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ||||
CL1.05 Aprendre a parlar diferents llengües i a valorar-ne l'ús i l'aprenentatge. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ![]() ![]() ![]() ![]() |