![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Casellas, M.; Salas, G. (2000)
Conjunt d'activitats dirigides a nens i nenes en procés d'adquisició del llenguatge escrit que treballa una tipologia de text específica la invitació a seu aniversari. Es combinen activitats obertes de text lliure amb el Word i activitats dirigides amb el Clic. S'acompanya d'un treball escrit que justifica el perquè d'aquestes activitats
No funcionen els links del document inicial
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.11 Posar en pràctica les destreses necessàries per compondre un text ben escrit. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3.12 Escriure textos de tipologia diversa. | ![]() ![]() ![]() ![]() |