![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Anna Fontelles Terrés i Antón Solé (2002)
Es tracta de dos paquets d'activitats Clic creats per treballar dos aspectes concrets de les oposicions fonològiques. S'acompanya d'una documentació àmplia que explica el que i el perquè de les activitats.
Oposició fonològica /s/ sorda- /s/ sonora
En aquestes activitats es treballa la discriminació de paraules segons tingui el so s sorda o s sonora, localitzant en quina posició de la paraula se sent.
Inverses n
Activitats dirigides a alumnes que comencen a articular el so N però encara no l'han generalitzat en la parla espontània, especialment en les posicions inversa o mixta: ometen el so o el canvien al parlar i/o a l'escriure.
L'objectiu és afavorir la producció correcta de paraules semblants fonològicament creant la necessitat d'escoltar amb atenció per diferenciar-les.
Els paquets es troben a la web, a l'adreça www.xtec.es/ed_esp/jornada/materials/
el CD-ROM Materials de formació, a la carpeta seminaris\jornada_nee\lleida\
Fallen els paquets i els sons no hi són tots. Tampoc a la versió del SATI.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ||||
CL1.02 Ajustar la parla a les característiques de la situació comunicativa. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL1.05 Aprendre a parlar diferents llengües i a valorar-ne l'ús i l'aprenentatge. | ![]() ![]() ![]() ![]() |