![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Coordinador: Estruch, G. i altres (2001)
Es tracte d'activitats Clic que faciliten l'adquisició del vocabulari relacionat amb les necessitats més bàsiques i l'entorn més proper (hàbits, menjar...) mitjançant l'associació objecte - foto, nom - foto ...
També es disposa d'una presentació en Power que facilta la iniciació.
L'objectiu es facilitar la instauració els sistema de comunicació alternatiu SPC amb l'alumnat afectat per una deficiència important que sovint tenen força dificultats per aprendre el lèxic representat a les icones.
Aquest paquet treballa:
Accions: on es presenten els símbols de les accions i una frase a ordenar.
Beguda: on es presenten el símbols de les begudes combinat amb alguns trencaclosques i activitats de categoritzar.
Frases: amb activitats d'ordenació de les icones corresponents a una frase oral.
Hàbits: que treballen el vocabulari de la higiene personal.
Hi ha dos instal.ladors, un per les activitas Clic i l'altre per la presentació.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.09 Implicar-se activament en la lectura. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
EF EDUCACIÓ FÍSICA | ||||
EF3 SALUT (ED. FÍSICA) | ||||
EF3.06 Assolir hàbits higiènics i alimentaris per obtenir una bona qualitat de vida. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TC TECNOCIENTIFIC | ||||
TC5 SALUT (TECNOCIENT.) | ||||
TC5.12 Determinar els aspectes bàsics d'una alimentació adequada i valorar la seva importància per a la salut. | ![]() ![]() ![]() ![]() |