![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Basach, P.; Fonoll, J.; Oliver, R.; Vilardell R. (2002)
L'objectiu d'aquesta pràctica és mostrar una aplicació per elaborar un text on es dona prioritat als aspectes de planificació per damunt del procés de redactat. L'activitat planteja una situació on cal escriure un text que ha de servir per a una finalitat específica. Es tracta que l'escriptor prengui un seguit de decisions on tingui en compte l'objectiu, el destinatari, etc., que condicionen aspectes com el tipus de text, el registre que s'ha d'emprar.…
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.12 Escriure textos de tipologia diversa. | ||||
CL3.12.02 Dotar els textos narratius, descriptius i expositius de les seves principals característiques gramaticals i estructurals. | ![]() ![]() ![]() ![]() |