![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Marta Vivas Ripollés (2002)
Les activitats són una sèrie de problemes matemàtics ordenats segons nivell de dificultat.
L'objectiu d'aquests materials és millorar la comprensió lectora dels enunciats dels problemes de raonament lògic-matemàtic.
S'utilitza el programa Power Point i diverses formes de presentació dels problemes combinant text i imatges fotogràfiques i, el Clic per donar i comprovar la resposta.
Quan l'alumne decideix donar la resposta, es fa un salt al Clic. Cal ser curòs i escriure les unitats ja que sino no es produeix cap resposta del Clic i no se sap què cal fer.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
MA MATEMÀTIC | ||||
MA2 RESOLUCIÓ DE PROBLEMES | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
MA2.08 Integrar els coneixements matemàtics amb els d'altres matèries per comprendre i resoldre situacions. | ![]() ![]() ![]() ![]() |