![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Massana, E. (1998)
Congefir és un material més per a l'aprenentatge de l'escriptura pensat per estimular l'exercitació autònoma de l'escriptura de paraules.
Es tracta d'un joc d'escriptura de paraules on els infants, jugant amb els signes, fan hipòtesis d'escriptura de paraules conegudes per ells. Després d'haver seleccionat, i seqüenciat correctament cada una de les lletres de la làmina, l'usuari rep l'afirmació d'aquella hipòtesi a través de la imatge corresponent a la paraula escrita. L'aplicació consta de més de 130 paraules organitzades amb 6 làmines.
Dins el paquet d'instal.lació hi ha dues versions, la de la Tauleta i la del teclat en pantalla (TpWin). Es pot decidir què s'intal.la i què no.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ![]() ![]() ![]() ![]() |