![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Antoja i Mas, J.; Morales Díaz, O. (2000)
Es tracta d'una col·lecció de cinc contes "La llegenda de Sant Jordi", "Conte de Nadal", "El Gegant de Guix", "El globus" i, "El carnaval del bosc", que inclouen sistemes de comunicació alternativa. Els contes es presenten com a fitxers Power Point per visualitzar-se a la pantalla o fitxers Word que es poden imprimir per confeccionar un llibre. La finalitat és potenciar la comunicació dels/les alumnes que no fan servir els mateixos codis comunicatius que la resta de nens i nenes i per això les seves intencions comunicatives no sempre tenen un contingut clar.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2.09 Implicar-se activament en la lectura. | ![]() ![]() ![]() ![]() |