![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Raventós, R. (1998)
Aplicació pensada per treballar la lectura comprensiva a diversos nivells educatius. Es centra en la pràctica del vocabulari de la casa a través de cinc blocs temàtics: la sala d'estar, la cuina, l'habitació, la cambra de bany i el jardí.
Proposa activitats de reconeixement i associació de textos, imatges i sons. Utilitza el PaintBrush per confegir escenaris i el Write per escriure frases.
el link és erroni a la pàgina de la tauleta
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ||||
CL2.07.03 Treure profit de les imatges i d'altres indicis que acompanyen un text o fer servir la imaginació quan en manquen, per assegurar-ne més la interpretació. | ![]() ![]() ![]() ![]() |