![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Vendrell, J. M.; Fonoll,J. (1997)
Consta d'un conjunt d'exercicis preparats per treballar diversos aspectes del llenguatge oral i escrit. Els seus exercicis són dirigits a recolzar l'aprenentatge i el desenvolupament lexical en nens i/o afavorir la denominació en els casos de trastorns del llenguatge. El programa s'acompanya de dos mòduls i proposa els exercicis de:
-Explorar el vocabulari
-Comprensió oral
-Comprensió escrita
-Dictat
-Denominació
El Mòdul 1 treballa cent quinze paraules agrupades en cinc històries: La Masia, La Casa, Els Nens, La Cuina i El Bany.
El Mòdul 2 treballa cent dotze paraules diferents en dues històries: El Pescador i El Poble Pescador.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ![]() ![]() ![]() ![]() |