![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Sadurní, N.; Vidiella, B. (1999)
A partir del centres d'interès d'una festa es treballen diferents activitats d'expressió escrita i les tipologies textuals. Estan adreçades a joves i adolescents que necessiten treballar aspectes elementals del llenguatge. Es combina una presentació multimèdia amb el Power Point i activitats de text lliure amb el Word.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3.11 Posar en pràctica les destreses necessàries per compondre un text ben escrit. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3.12 Escriure textos de tipologia diversa. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3.13 Implicar-se activament en l'escriptura. | ![]() ![]() ![]() ![]() |