![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Lagarés, J. (2005)
L'aplicació és un conjunt de programes que detecten la intensitat del só i la mostren gràficament en pantalla mitjançant diferents visualitzacions i jocs.
Funcionen a temps real a partir del so enregistrat amb el micròfon. Està indicats per implantar la parla, especialment en persones amb deficiències auditiva
Globus és un dels productes més simples en aquesta categoria i només analitza la intensitat de la veu. Quan es parla davant el micròfon, Globus dibuixa cercles, gràfiques... en funció que el so sigui més fort o més fluix. Globus pot ser útil per estimular la parla en nens especialment inhibits o sords.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ||||
CL1.05 Aprendre a parlar diferents llengües i a valorar-ne l'ús i l'aprenentatge. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TI TEC. INF. I COM. (TIC) | ![]() ![]() ![]() ![]() |