![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Vila, M.; Vilardell, R. (2003)
Activitats de comprensió i expressió oral i escrita a partir d'un conte en dos formats que es complementen, ja que també existeix un paquet Clic en el qual es realitzen diferents activitats.
L'alumne veu i escolta el conte i va descobrint el seu sentit, interaccionant amb diversos elements i codis comunicatius (fotos i imatges SPC de cada element sensible).
En conjunt un material força complert i que es pot dur a terme en varies sessions de treball.
S'instal.la amb l'Infograf i els altres materials d'aquest programa.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ||||
CL2.07.03 Treure profit de les imatges i d'altres indicis que acompanyen un text o fer servir la imaginació quan en manquen, per assegurar-ne més la interpretació. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ||||
CL3.10.02 Controlar el procés d'escriure per assegurar millor la correcta escriptura de les paraules:mantenir l'atenció, dubtar davant l'ortografia de determinades paraules, saber què fer quan s'ha comès un error, consultar… | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TI TEC. INF. I COM. (TIC) | ||||
TI4 ÚS DE PROGRAMES BÀSICS | ![]() ![]() ![]() ![]() |