![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: CEE L’Estel - L’Hospitalet, (2001)
L'objectiu del material és exercitar aspectes que potenciïn l'autonomia dels alumnes a l'hora de poder planificar sortides, etc. Els continguts són les línies del metro una a una i els itineraris, amb o sense transbordament.
No funciona el link Itineraris de la pàgina inicial perquè falta l'arxiu itineraris.exe
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
SC SOCIAL | ||||
SC4 ESPAI I TEMPS | ||||
SC4.16 Orientar-se en l'espai. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
SC4.17 Descriure elements geogràfics de l'espai pròxim i llunyà. | ![]() ![]() ![]() ![]() |