![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Coordinació: Anna Fontelles Terrés (2003)
Colecció de 60 jocs de taula que, un cop impresos, permeten treballar diversos aspectes lingüístics tant en l'àmbit fonètic com semàntic. També hi ha les plantilles per poder crear altres jocs personalitzats. S'inclou una taula on es pot consultar el contingut a treballar.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ||||
CL1.05 Aprendre a parlar diferents llengües i a valorar-ne l'ús i l'aprenentatge. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |