![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Vilardell, R.; Camprubí, C.; Morales, I.; Badia, E.; Pujol, A.; Fonoll,J. (2002)
La velocitat del lector està condicionada pel procés de descodificació, que depèn de tres grans habilitats, una d'elles l'agilitat visual (rapidesa visual en la captació de símbols).
Ttota una sèrie d'exercicis destinats a amillorar aquesta agilitat a partir de diverses activitats:
- Completar paraules
- Llegir llistes
- Llegir paraules
- Escriure paraules a partir de grups de lletres
- Ordenar síl.labes
- Discriminar paraules tallades per la meitat
- Discriminar nº de paraules en un text
- Discriminar paraules diferents en parelles
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.10 Posar en pràctica les destreses necessàries per escriure les paraules correctament. | ![]() ![]() ![]() ![]() |