![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Carrera, R. ; Pinar, C. (1997)
Quan em rento és un conte interactiu en llenguatge bimodal elaborat a partir d'un conte de l'Editorial Parramón.
El seu objectiu és facilitar l'aprenentatge de l'estructura de la parla per nens o nenes sords o, amb greus mancances de llenguatge.
Plantejat per realitzar en diverses sessions, permet abordar la visió i lectura del conte, treballant el vocabulari utilitzat i l'estructura de la frase sempre en paral.lel amb el codis escrit i de llengua de signes però amb l'enfoc bimodal de la comunicació, que manté la mateixa estructura que la llengua parlada.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ||||
CL1.05 Aprendre a parlar diferents llengües i a valorar-ne l'ús i l'aprenentatge. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |