![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Fortuny,M. (2003)
El Quídam té com a objectiu facilitar l'estructuració de la frase en etapes inicials de l'adquisició del llenguatge. Utilitza un diccionari d'accions en imatges i la síntesi de veu UPCTV que facilita a l'alumnat treballar de manera autònoma amb l'ordinador.
El què fa és representar els verbs amb imatges com un llenguatge universal que permet comunicar-nos des del primer moment i permet entendre el contingut i integrar més ràpidament els continents de llengua escrita i parlada.
Qualsevol alumne en pot treure profit, si el què li cal, és afermar les estructures orals, els temps verbals o aprendre a escriure correctament.
El programa proposa quatre activitats complementàries:
Diccionari d'accions en imatges
Visualitzador de frases
Estructuració de frases
Seqüenciar frases
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ||||
CL1.01 Expressar i comprendre hàbilment les idees, els sentiments i les necessitats. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.06 Posar en pràctica les destreses necessàries per a una correcta lectura expressiva. | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL3 ESCRIURE | ||||
CL3.13 Implicar-se activament en l'escriptura. | ![]() ![]() ![]() ![]() |