![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Casteleiro, JM. (2001)
Es tracta treballar les Receptes de Cuina de forma similar als contes SPC. Les 5 receptes combinen la informació gràfica, el text escrit, les informacions orals i el llenguatge pictogràfic SPC. L'activitat està dirigida a nois/noies amb força dificultats per comprendre el text escrit.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |