![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Fonoll, J. (2004)
Programa d'acció - reacció que respon espectacularment a petites accions de l'usuari. Es pot configurar tant l'estímul d'entrada com la resposta del programa. Algunes persones tenen tan afectat el sistema cognitiu i comunicatiu que molt difícilment interaccionen amb el que els envolta. L'ordinador ofereix un entorn per iniciar unes pautes elementals de comunicació, però cal trobar entorns simples i que siguin del seu interès.
El manual es pot consultar a partir de l'ajuda del propi programa quan creem o planifiquem una activitat.
EF EDUCACIÓ FÍSICA | ||||
EF1 ACTIVITAT FÍSICA I ENTRENAMENT | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
TI TEC. INF. I COM. (TIC) | ||||
TI5 ACTITUDS NECESSÀRIES AMB LES TIC | ![]() ![]() ![]() ![]() |