![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Fonoll, J. (2001)
Per a l'alumnat amb necessitats educatives especials aquest és un aprenentatge que es perllonga en el temps i té nombroses implicacions de tipus motriu, perceptiu i de planificació i control de l'activitat. Conèixer les instal·lacions de l'edifici escolar és un dels aprenentatges bàsics que ha de fer l'alumnat per a realitzar amb autonomia els desplaçaments quotidians dins el centre. Inclou la plantilla i una demo.
SC SOCIAL | ||||
SC1 HABILITATS SOCIALS I D'AUTONOMIA | ![]() ![]() ![]() ![]() |