![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Autor: Turon Álvarez, H. (2004)
Per la tipologia de contes i les estructures lingüístiques que presenten està pensat per a infants d'Educació Infantil, de primer cicle d'Educació Primària i per alumnes amb necessitats educatives dins el desenvolupament del seu llenguatge (alumnes de logopèdia, d'aula d'EE i nouvinguts).
-El vestit nou del rei.
-Els amics del granger.
-Pinotxo i els colors.
-La ventafocs.
-La mongetera màgica.
CL LINGÜÍSTIC | ||||
CL1 PARLAR I ESCOLTAR | ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
CL2 LLEGIR | ||||
CL2.07 Posar en pràctica les destreses necessàries per a la comprensió del que es llegeix. | ![]() ![]() ![]() ![]() |