40 anys d'escolaEstel

Enguany l'Escola d'Educació Especial Xaloc celebrarem els 40 anys de camí. Són 40 anys d'una part important de la biografia de moltes PERSONES de Sabadell i comarca, d'homes i de dones, de joves, de nens i de nenes, que han conviscut a l'escola un cert temps i que, conjuntament amb les seves famílies, han anat construint la seva infantesa, la seva adolescència i la seva adultesa, amb l'acompanyament d'un col·lectiu de professionals, que ha procurat sempre recolzar-los amb la pretensió que aconseguissin assumir les més altes cotes de qualitat de vida. Tot això amb l'embolcall d'un projecte educatiu que, amb el pertinent maquillatge que comporten les innovacions pedagògiques i l'adaptació als temps, ha procurat sempre formar bones persones, bons ciutadans i bons treballadors.