Relació de premis

BATXILLERAT

Habitants de l'horitzó

Habitants de l'horitzó Treball de camp dut a terme al Parc Natural de Montserrat per aproximar-se al món de l'ornitologia. Hi ha una guia d'aus amb fotografies, sons i jocs interactius.
Yolanda Eito
IES El Castell. Esparreguera

L'eutrofització: la malaltia del transport

L'eutrofització: la malaltia del transport En aquest treball, s'expliquen les causes i les conseqüències d'aquest fenomen, i es proposen algunes solucions, entre elles, la prevenció des de l'educació primària.
Miquel Gomila
Aula Escuela Europea. Barcelona

Experiències matemàtiques

Experiències matemàtiques En aquesta web, s'intenta donar una visió nova de les matemàtiques, una forma nova d'estudiar-les, a través del desenvolupament d'un vídeo i observacions de l'entorn proper.
Jaume Pedrós
IES Terres de Ponent. Mollerussa

Ciències pas a pas

Ciències pas a pas La coordinació de l'organisme i la reproducció cel·lular, mescles i dissolucions, reaccions i enllaç químic. Web amb diapositives entretingudes.
M. Dolors Monlleó
IES l'Olivera. La Granadella

Depuradores verdes

Depuradores verdes Treball de recerca sobre el funcionament de les depuradores verdes, una alternativa sostenible a les depuradores convencionals.
Marta Solés
IES Baix Empordà. Palafrugell

Taula periòdica dels elements químics

Taula Periòdica dels elements químics Base de dades de consulta sobre les propietats físiques i químiques dels elements químics.

Maria-Teresa Nolla
IES Joan Amigó i Callau. L'Espluga de Francolí

L'alimentació

L'alimentació Els aliments, les dietes alimentàries, els additius que poden contenir els aliments, aliments naturals i aliments ecològics, els OGM, tòpics i malalties alimentàries.
Joaquim Tarradas

El món del laboratori

El món del laboratori Pàgina web sobre el treball al laboratori: normes de seguretat, utillatge químic i una col·lecció de pràctiques fetes a l'escola.
Anna Larroy

Les tres erres

Les tres erresPàgina web amb informació i idees sobre com reduir, reutilitzar o reciclar els residus domèstics.

Anna Larroy

Moviments sísmics

Moviments sísmics Els moviments sísmics (terratrèmols, tsunamis, volcans i guèisers): què són i què cal fer en cas de perill.
Joaquim Tarradas

Toquem fusta

Toquem fusta El món de la fusta des de l'arbre fins a la seva transformació en objectes d'ús quotidià.

Maria Felisa Jodar
Ateneu Instructiu. Sant Joan Despí

Les cinc sènies

Les cinc sènies Treball de crèdit de síntesi en el qual s'estudia l'únic espai no urbanitzat de la ciutat de Mataró, i que actualment està rebent moltes pressions urbanístiques.
Francesca Manonelles
IES Thos i Codina. Mataró

El motor elèctric

El motor elèctric El motor elèctric que és? N'hem construït un a l'escola. Com ho hem fet?

Josep Puigdomenec
Anunciata. Cerdanyola del Vallès

Aurora boreal

Aurora boreal Què és i com es produeix aquest fenòmen i una selecció de les imatges tan espectaculars que es formen.

Héctor Martínez
El Puig. Esparreguera

Contrucció d'un radioreceptor

Contrucció d'un radioreceptor La pàgina web recull la construcció d'un radioreceptor i les explicacions de com s'ha fet.

Josep Puigdomenec
Anunciata. Cerdanyola del Vallès

Treballs de geografia humana a 3r d'ESO

Treballs de geografia humana a 3r d'ESO Selecció de treballs de recerca sobre temes diversos, que fan referència als tres sectors socioeconòmics.
Andreu Guiu
IES Vescomtat de Cabrera. Hostalric

INFANTIL I PRIMÀRIA

Eclipsi Anular de Sol pel 3 d'octubre

Eclipsi Anular de Sol Tota l'escola mobilitzada: recollida d'informació, preparació de material, simulació d'eclipsis i una expedició a Xilxes per observar i treballar l'eclipsi.
Mercè Mas
CEIP La Roureda. Sant Esteve Sesrovires

Si vols tenir energia, alimenta't bé cada dia

Si vols tenir energia, alimenta't bé cada dia Web elaborada per aconseguir uns bons hàbits alimentaris i donar a conèixer els beneficis d'una dieta equilibrada.

Marta Pedret
Joan Roca Guipúzcoa. Barcelona

Els bolets

Els bolets La web és un recull de les activitats sobre fongs i bolets fetes per l'alumnat durant la Setmana Micològica, celebrada a Bordils el curs 2004-2005.
Carme Vila
CEIP de Bordils. Bordils

Experiments al parvulari

Experiments al parvulari Els nens manipulen, observen i treuen conclusions a partir del treball fet a l'aula, tot això amb la finalitat d'anar introduint el mètode científic.

Ma.Teresa Bonet
CEIP Anselm Clavé. Ripollet

Aus rapinyaires

Aus rapinyaires Les aus: característiques generals. Les aus rapinyaires, rapinyaires diürnes i nocturnes. Les nostres àguiles. Es pot trobar una galeria d'imatges.

M.Immaculada Pujol
CEIP Montcau. Gelida