Acta de la reunió del Jurat
IV Concurs de Webs de Ciència

Acte de lliurament de premis

Reunit al Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el 16 de novembre de 1999, a les 10 hores, el jurat del IV Concurs de Webs de Ciència, organitzat pel Programa d'Informàtica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (PIE) i per la Fundació Catalana per a la Recerca (FCR), integrat per les següents persones:

Sr. Jordi Mas, de la FCR.
Sra. Imma Ros, de Formació del Professorat, secció secundària i col·laboradora del CDEC.
Sra. Carme Yus, de Formació del Professorat, secció primària.
Sr. Jordi Castells, del PIE.
Sr. Joan B. Canet, del PIE.

Actuant aquest últim com a secretari del jurat.

Han decidit atorgar els premis del present Concurs de Webs als següents treballs:

Primers premis

Primària

Batxillerat

El tren i la seva evolució
CEIP Sant Mateu - ZER Baix Camp Sud (Riudecanyes)

Ordinador Pèntium Multimèdia, cedit per Fujitsu.

El fong que ajuda a la humanitat, la penicil·lina
Escola Santa Clara (Sabadell)

Ordinador Pèntium Multimèdia, cedit per Domènech Serveis Escolars.

Les energies renovables
IES Margarida Xirgu (L'Hospitalet de Llobregat)

Ordinador Pèntium Multimèdia, cedit per Fujitsu.
Els primers premis també rebran un lot de CD-ROMs multimèdia, cedits per ZETA Multimèdia.

Segons premis

Els segons premis rebran 4 càmeres digitals Photo Smart C20 Hewlett Packard, cedides per Hewlett Packard, a més d'un lot de CD-ROMs multimèdia, cedits per ZETA Multimèdia.

Primària

Batxillerat
(Ex-Aequo)

Els mitjans de transport a Sant Sadurní d'Anoia
CEIP Jacint Verdaguer (Sant Sadurní d'Anoia)

La fotografia
Escola Aula (Barcelona)

El Concorde
IES Joan Oró (Lleida)

La història dels ordinadors
Escola Pia (Granollers)

Es concedeix un premi especial consistent en 1 càmera digital Photo Smart C20 Hewlett Packard, cedida per Hewlett Packard, al treball 30 anys d'Internet de l'IES Vicenç Plantada (Mollet del Vallès) per l'alta qualitat tècnica.

Tots els centres participants rebran un lot de llibres de l'Institut d'Estudis Catalans i un lot de llibres de la Fundació Catalana per a la Recerca, elements de software cedits per l'empresa Lotus i entrades per a l'IMAX.

El jurat vol felicitar a tots els participants, professorat i alumnat, per la seva participació fent paleses les seves inquietuds innovadores i el seu esperit de recerca.

Tanmateix, el jurat ha valorat, atenent a l'edat dels alumnes, l'equilibri entre diferents aspectes dels Webs com ara la incidència curricular, el contingut científic -especialment en relació amb la realització d'activitats de treball i de recerca-, l'originalitat en el plantejament i la presentació de la informació, la interactivitat, la interdisciplinarietat del tema abordat i la composició de l'equip escolar que ha elaborat el treball.

Barcelona, 19 de novembre de 1999.