QUI SOM

L’ Escola Infantil Montserrat es troba situada al barri de Les Corts en un carrer tranquil i silenciós. Ocupa dues torres amb un bonic jardí que permet als nens jugar a l’aire lliure i mantenir-se en contacte amb la Natura. Aprofitem la presència d’arbres i plantes al nostre entorn per collir fruits, elaborar confitura, fer una petita horta, observar els petits animals, etc.

Els espais de les aules estan preparats amb racons d’activitats per afavorir l’actitud experimentadora del nen i per potenciar el desenvolupament de les seves capacitats físiques, intel·lectuals, afectives i socials.

En conjunt, l’escola ofereix uns espais lluminosos, acollidors i segurs que constitueixen un marc adequat per aprendre a conviure, respectar, compartir i relacionar-se.

DESCRIPCIÓ DE L'ESCOLA

MATERIAL