web d'educació dirigida a totes les edats. Podem trobar un apartat pels alumnes dels diferents cicles i un altre dirigit als pares. A més a més, disposa d'un apartat de novetats i d'agenda. Molt interessant.
En Anglès. És la village de l'Alfy, clikant les part de la vil·la, trobarem jocs i moltes més coses.
Un bon lloc pels pares, també podem trobar recursos educatius molt simples però bons, cançons, poesies, jocs... normativa, escola per a pares, etc. Una web molt completa.
Un exemple de metodologia escolar. Hi podem trobar un munt de coses interessants, doncs disposa d'entrevistes, de revista digital
web pels nens, on podem trobar un munt de jocs tots ells didàctics a on es treballa el civisme , el reciclatge... Inclou botiga on-line.
Centre de documentacio i experimentació en ciencies i tecnologia.
Boníssima web que ens proporciona un recull de contes de tot tipus. No us la perdeu.
Una web molt interessant perquè els nens i els pares juguin i descobreixin un munt de sorpreses.
Molts cops no sabem que fer els caps de setmana, doncs a partir de les festes populars, podem trobar un munt d'activitats i llocs per visitar.
Un espai per compartir experiències, dubtes, o simplement llegir sobre temes que ens preocupen a tots.
web molt important pels articles que té. Temes d'actualitat junt amb un munt d'activitats, música, contes.

Una web amb un munt de projectes per a treballar amb els nostres nens i nenes, per a aprendre a ser tolerants amb el món que ens envolta
web per a mestres, disposa d'un foro molt actiu, on hi ha un fluid intercanvi d'opinions experiències i dubtes.
La web dels nens. Hi podem trobar de tot, cançons .jocs, endevinalles. Està molt i molt be. Els protagonistes són uns animalons

Este es mi rinconcito en la Red, en el encontrarás...
Fichas para colorear, dibujos Disney, Pokémon, DragonBall, Simpsons, Picapiedra, Gifs de Navidad y visitar sitios interesantes que te ofrezco en la página de Enlaces

web d'assessorament psicològic infantil de Barcelona.