A l’escola Pere Vila impartim l’ensenyament de l’anglès des de P3 potenciant les diferents habilitats lingüístiques (escolta, parla, comprensió i escriptura) segons l’etapa evolutiva de l’alumne, mitjançant l’utilització de recursos variats (audiovisulas, les TIC, dramatització, jocs i cançons) intentant fomentar una actitud positiva, receptiva i interessada envers l’anglès com a mitjà de comunicació a l’aula (escriure i dir la data, observar i descriure el temps que fa, revisar el calendari dels aniversaris); també fem servir instruccions bàsiques en anglès i més enllà de l’ escola.

Sovint es porten a terme petits projectes lligats a altres àrees del currículum incrementant d’aquesta manera la capacitat dels alumnes d’utilitzar l’anglès de manera funcional, com a vehicle de comunicació i com a mitjà per a l’adquisició d’altres coneixements.

L’escola ha desenvolupant un Pla Experimental de Llengües Estrangeres (PELE 2007-2010).

Activitats de vocabulary en anglès.
Halloween a les classes de Primària.

L'alumnat de 4t, 5è i 6è treballa amb l'ordinador connectat a la xarxa utilitzant diferents recursos per potenciar l'aprenentatge de l'anglès: escoltar històries dels seus personatges preferits, revisar el vocabulari i la comprensió oral a través de jocs, vídeos i altres activitats interactives.
També utilitzem altres recursos per a millorar la comunicació oral com l'assistència a representacions teatrals en anglès.

Data d'actualització: 05.11.2012