2. Ens presentem als companys de l'escola "11 de Octubre" de Quito. 25-Novembre-2010

Hem fet aquesta "postal" perquè ens agradaria que ens poguéssiu conèixer una mica a nosaltres i el que hi ha als voltants de la nostra escola.
Hemos hecho esta "postal" porque nos gustaría que pudieráis conocernos un poco y lo que hay alrededor de nuestra escuela.

Cada un de nosaltres ha dibuixat petits elements per fer aquesta postal.
Para hacer esta postal cada uno ha dibujado pequeños elementos.

Molt a prop nostre tenim una construcció molt important que es diu Arc de Triomf.
Muy cerca tenemos una importante construcción: el Arco de Triunfo.

Hem dibuixat la façana de l’escola, doncs és un edifici molt antic, i les palmeres del pati.
Hemos dibujado la fachada de la escuela que es un edificio muy antiguo y las palmeras del patio.

Hi ha edificis una mica alts i, com estem a una zona de trànsit, tenim cotxes i semàfors.
Hay edificios un poco altos y, como estamos en una zona con tráfico de vehículos, hay coches y semáforos.

I fixeu-vos en el terra! Són rajoles molt originals, típiques dels carrers de Barcelona.
¡Fijaos en el suelo! Son baldosas muy originales, típicas de las calles de Barcelona.

Esperem que us pugueu fer una petita idea de nosaltres.
Esperamos que os hayáis hecho una idea de nosotros.
Amb molt de carinyo, els vostres amics i amigues de l’escola Pere Vila.
Con mucho cariño, vuestros amigos y amigas de la Escuela "Pere Vila".

"Junts"
Data d'actualització: 20.04.2011