Al Museu Picasso vam mirar amb les "ulleres d'artista" posades, quatre obres de Picasso relacionades amb Catalunya i la Mediterrània: "El mas del Quiquet", "Terrats de Barcelona", "La platja de la Barceloneta" i un de la sèrie dels "Colomins".

Dibuix que representa la Maria del Servei Educatiu del Museu Picasso, al costat del quadre "Platja de la Barceloneta", ajudant a mirar amb les ulleres d'artista el quadre "Platja de la Barceloneta" a un dels grups de l'Escola Pere Vila asseguts al terra. Després, al taller, alguns nens i nenes van reinventar aquesta obra de Picasso.

"Colomins" de Picasso, un moment del taller posterior a la visita i diversos dibuixos dels nens i nenes de 2n al voltant d'aquesta obra.
"El mas del Quiquet" de Pablo Picasso i la versió d'un alumne de l'Escola Pere Vila.

Data d'actualització: 04.02.2013