A l'Escola Pere Vila hem prioritzat la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació per donar suport i reforçar la tasca educativa amb l'objectiu de millorar els aprenentatges. Hem incorporat activitats que requereixen la competència digital en la majoria dels processos d’ensenyament-aprenentatge a tots els nivells: cicle inicial, cicle mig i cicle superior.

Aquest projecte s’ha vist impulsat per la participació de l'escola Pere Vila en el programa pilot per les escoles de primària del projecte Educat1x1 del Departament d’Educació en el que participa el professorat del Cicle Superior.

Actualment l'Escola Pere Vila participa en el programa d'innovació Educat2.0.

També s'està realitzant un taller de desenvolupament de l’expressió escrita a través de les eines digitals.

A mig termini, tenim com a objectiu desenvolupar una plataforma educativa virtual i ser capaços de treballar algunes àrees mitjançant aquest entorn. D’aquesta manera, el nostre alumnat avançarà en la seva competència digital i serà capaç de trobar, analitzar i crear noves informacions.

Alumne de CI realitzant una activitat de matemàtiques.

Alumnes de CS durant la classe d'anglès.

Data d'actualització: 11.01.2012