FOTO DE FAMÍLIA D'INICI DE CURS (2012-2013)

Com en anys anteriors, el 5 de setembre de 2012 vam celebrar la inauguració del curs escolar al Grup Escolar (Escola Pere Vila i Institut Pau Claris). Aquest curs hem comptat amb la participació del Sr. Alejandro Campo qui va parlar sobre "Com fer l'aprenentatge irresistible".
Acabada la conferència, mestres, professors, col·laboradors dels Serveis Educatius, tècnics del Consorci d'Educació de Barcelona, del Districte de Ciutat Vella, professionals dels Serveis Socials, personal d'administració i serveis i personal de neteja i de cuina, ens vam trobar al porxo de l'Institut Pau Claris, per fer-nos la tradicional foto de família.

Acte d'inauguració del curs 2012-2013 a l'Institut Pau Claris i l'Escola Pere Vila.
Documentació: Liderazgo pedagógico: En busca de las claves del aprendizaje.
Documentació: Siete indicadores para una enseñanza de calidad.

La "Foto de Família" al porxo de l'Institut Pau Claris (5 de setembre de 2012)
Foto: Clara Balaguer

FOTO DE FAMÍLIA D'INICI DE CURS (2011-2012)

L'acte d'inauguració del curs 2011-2012 al Grup Escolar (Escola Pere Vila i Institut Pau Claris) es va iniciar amb una conferència del Prof. Juan Carlos Tedesco i, posteriorment, mestres, professors, col·laboradors dels Serveis Educatius, del Districte de Ciutat Vella, professionals dels Serveis Socials, monitores de menjador, personal d'administració i serveis i personal de neteja i de cuina, ens vam trobar a les escales de la Biblioteca del GRUP ESCOLAR, el 6 de setembre de 2011, per fer-nos el retrat de família amb els representants del Consorci d'Educació de Barcelona que també van assistir-hi, l'Inspector d'Educació i el Prof. Tedesco i celebrar l’inici del curs.

El programa de l'acte d'inauguració del curs 2011-2012.
La notícia a la web del Consorci d'Educació de Barcelona.
Editorial "Mestres o picapedrers" al bloc del Consorci d'Educació de Barcelona.

La "Foto de Família" a les escales de la Biblioteca "Pere Vila" (6 de setembre de 2011)
Foto: Eva Guillamet

FOTO DE FAMÍLIA D'INICI DE CURS (2010-2011)

Trobada dels mestres, professors, monitores de menjador, personal d'administració i serveis, profesionals dels Serveis Educatius de L’ESCOLA I L’INSTITUT a les escales de la Biblioteca del GRUP ESCOLAR, el 6 de setembre de 2010, per fer-nos el retrat de família i celebrar l’inici del curs 2010-2011.

La "Foto de Família" a les escales de la Biblioteca "Pere Vila" (6 de setembre de 2010)
Foto: Eva Guillamet

FOTO DE FAMÍLIA D'INICI DE CURS (2009-2010)

El 10 de setembre de 2009 vam celebrar l'inici de curs tots els professionals que estem treballant, "a peu d'obra", als centres del "Grup Escolar Pere Vila/Pau Claris": els professionals de l'escola i de l'institut (mestres, professorat, personal d'administració i de serveis) i l'arquitecte, paletes i altres industrials que estan fent les obres de millora i rehabilitació.

La notícia a la web del Consorci d'Educació de Barcelona.

La "Foto de Família" a les escales de la Biblioteca "Pere Vila" (10 de setembre de 2009)
Foto: Eva Guillamet

Tornar a la pàgina de l'àlbum Tornar a la pàgina d'inici